loader

Mini-PBX

Mini VoIP
Τηλεφωνικό κέντρο

Mini VoIP Τηλεφωνικό κέντρο

Προτιμάτε τοπική εγκατάσταση και διαχείρηση της επικοινωνίας σας?

SIP Trunk

Υποστήριξη 50+ SIP Trunk

Εσωτερικά

Υποστήριξη 500+ εσωτερικών συσκευών

Καταγραφές

Καταγραφή - Ηχογράφηση για όλες τις κλήσεις

USB

Υποστήριξη stick κινητής τηλεφωνίας για εξερχόμενες κλήσεις

Εφαρμογή

Υποστήριξη διασύνδεσης με εφαρμογή Soft phone σε κινητά Android / iOS και Η/Υ

Ενέργεια

Εξοικονομήστε σε κατανάλωση ηλεκτρικού ρέυματος με κατανάλωση μόλις ~4W

Λειτουργίες mini τηλεφωνικού κέντρου

Μάθετε περισσότερα για τις λειτουργίες και δυνατότητες του εικονικού τηλεφωνκού κέντρου

Τι είναι το IVR / Interactive Voice Response?

Το φωνητικό μενού  επίλογων, είναι μια τηλεφωνική λειτουργία όπου επιτρέπει στους πελάτες, να έχουν διαδραστική εμπειρία με το τηλεφωνικό κέντρο, μέσω φωνητικών μενού, χρησιμοποιώντας DTFM τόνους πλήκτρων και χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Επίσης το IVR σας επιτρέπει την ηχογράφηση των δικών σας ηχητικών κλιπ καλωσορίσματος και επιλογών.

Πως λειτουργεί ένα σύστημα IVR?

Στο Φωνητικό μενού επίλογων, οι καλούντες έχουν την δυνατότητα να κάνουν την επιλογή τους πατώντας τα ψηφιά που αντιστοιχούν στην κάθε επιλογή που τους δόθηκε. Το πάτημα  ενός ψηφίου στην τηλεφωνική συσκευή, αποστέλλει ένα DTFM τόνο στο τηλεφωνικό κέντρο όπου έπειτα επιλέγεται η αντίστοιχη λειτουργία / ανταπόκριση σύμφωνα με το ψηφίο που επελέγη.

Προτερήματα χρήσης IVR

Με την χρήση του φωνητικού μενού επιλογών IVR, επιχειρήσεις και τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης πελατών επωφελούνται με:

  • Λιγότερα λειτουργικά εξόδα– Μειώνοντας την ανάγκη ανθρώπινου δυναμικού – Ρεσεψιονιστ.
  • Καλύτερη εμπειρία πελατών– Κατενέμοντας τις εισερχόμενες κλήσεις στο υπεύθυνο τμήμα / γκρούπ εξυπηρέτησης ώστε ο πελάτης να πάρει την πληροφορία του άμεσα.
  • Resolve issues faster– callers are immediately directed to the sales team or department most capable of giving the right answer.
  • Αναβάθμιση εταιρικής εικόνας– μικρές επιχειρήσεις μπορούν να φαίνονται να έχουν μεγάλυτερο ανθρώπινο δυναμικό και έυρος
  • Η IPVoice διαθέτει επαγγελμάτικο σχεδιασμό και ηχογράφηση για φωνητικά μενού επιλογών απλοποιόντας την χρήση και ελαττώνοντας έξοδά σε τρίτους.
Μουσικές αναμονής

Το τηλεφωνικό σας κέντρο, είναι η πρώτη επαφή που έχουν οι πελάτες σας με την επιχείρηση σας. “Υποδεχτείτε” τους με ένα επαγγελματικό ηχητικό  μήνυμα σε συνδιασμό με μουσική αλλά και διαφημιστικά μηνύματα και κρατήστε τους ευχαριστημένους καθώς περιμένουν στην αναμονή με το music on hold.

Παραμετροποίηση

Δημιουργείστε τα δικά σας ηχητικά κλιπ μηνυμάτων – εισαγωγής,αναμονής, διαφημιστικών, καθώς και την μουσική επιλογής σας, ή διαφορετικά, αναλαμβάνουμε εμείς να πλαισιόσουμε σε επαγγελματικό επίπεδο τον σχεδιασμό των ηχητικών, μειώνοντας κόπο και χρόνο.

Κερδίστε τις εντυπώσεις και δείξτε τον επαγγελματισμό σας.

Μετατρέψτε το τηλεφωνικό κέντρο σας σε ένα δυνατό διαφημιστικό μέσο, διαφημίζοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Ηχητικά δείγματα

Μπορείτε να ακούσετε μερικά ηχητικά δείγματα από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις

Ωράρια Λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου

Αυτόματοματοποιήστε την ώρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, σύμφωνα με το ωράριο λειτουργίας της επιχείρησης σας.

Κλήσεις εκτός ωραρίου λειτουργίας δρομολογούνται αυτόματα σε ηχητικά μηνύματα (ενημέρωσης για το ωράριο εξυπηρέτησης) και έπειτα είτε κλείνουν είτε απαντιούνται από τον αυτόματο τηλεφωνητή Voicemail.

Ηχογραφήστε εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις με τους πελάτες καθώς και ενδοεταιρικές συνομιλίες

Τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα IPVoice, αυτόματα μπορούν να ηχογραφήσουν όλες τις κλήσεις. Μόλις τελειώσει μία συνομιλία, μπορείτε να άμεσα να την αναπαράγετε μέσω του browser σας.
Βελτιώστε τις σχέσεις με τους πελάτες σας, εξετάζοντας την επικοινωνία των εργαζομένων σας.

Η ηχητική ηχογράφηση είναι απαραίτητο εργαλείο για ένα καλό τηλεφωνικό κέντρο

Αναλύστε τις ηχογραφήσεις για να:

  • Αξιολογήσετε και να βελτιώσετε την απόδοση των εργαζομένων
  • Δοκιμάσετε τις καλυτερες πρακτικές για υψηλή ποιότητα και απόδοση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

Συγκεντρώσετε πληροφορίες, έτσι ώστε να αποτελέσουν μέσο εκπαίδευσης, για σεμινάρια και νέους υπαλλήλους.

Άμεση πρόσβαση στις ηχογραφήσεις, από οπουδήποτε

Το μόνο που χρειάζεστε έιναι Η/Υ – Laptop, smartphone με πρόσβαση στο ίντερνετ.

Κατανοήστε τις ανάγκες των πελατών σας

Βασιζόμενοι σε προηγούμενες συναλλαγές με πελατες, οι υπαλλήλοι σας μπορούν να αναπτύξουν καύτερες δεξιότητες και να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσίων τηλεφωνικης εξυπηρέτησης.

Πριν γίνει η επόμενη κλήση σε πελάτη, ο υπάλληλος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, μπορεί να ανατρέξει στο ιστορίκο ηχογράφησης  προηγούμενης κλήσης και να αντλήσει σχετικές πληροφορίες που θα βοηθήσουν σε καλύτερη και στοχευμένη προσέγγιση.
Για παράδειγμα έαν ο εκπρόσωπος σας ανακαλύψε ότι σε προηγούμενη επικοινωνία, ο πελάτης απέρριψε μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, μπορεί να κάνει αντιπροσφορά, έκπτωση κ.α.

Queues – Ουρές αναμονής

Δρομολογήστε τις εισερχόμενες κλήσεις σε ουρές αναμονής κλήσεων.
Π.χ. Πωλήσεις – Λογιστήριο – Τεχνική υποστήριξη κ.α.
Κάθε ουρά κλήσεων μπορεί να πλαισιώνεται από συγκεκρίμενο προσωπικό εξυπηρέτησης. Οι πελάτες σε αναμονή τίθονται σε σειρά προτεραιότητας και εξυπηρετούνται, μόλις κάποιος εκπρόσωπος είναι διαθέσιμος. Κατα την διάρκεια αναμονής, οι πελάτες μπορούν να ακούνε μουσικές ή διαφημιστικά μηνυμάτα.

Fax to Email

Τα τηλεφωνικά κέντρα IPVoice λαμβάνουν τα εισερχόμενα fax και τα προωθούν στο email σας.
Δεν χρειάζεστε συσκευές fax ή έχτρα τηλεφωνικές γραμμές.

Προτερήματα λειτουργίας Fax to Email
  • Απομακρυσμένη πρόσβαση – λάβετε ή στείλετε fax από οπουδήποτε
  • Λιγότερα έξοδα – τέρμα σε συσκευές ή αναλώσιμα (χαρτί, μελάνι)
  • Λιγότερα πάγια – τέρμα στις έξτρα τηλεφωνικές γραμμές
  • Ιδιωτικότητα – Privacy – τέρμα στα αδιάκριτα μάτια στο fax, αποστολή εμπιστευτικών fax στο mail σας
  • Eco friendly – σκεφτείτε από πόσο χαρτί και μελάνι γλυτώσατε τον πλανήτη
Τι είναι το IVR / Interactive Voice Response?

Το φωνητικό μενού  επίλογων, είναι μια τηλεφωνική λειτουργία όπου επιτρέπει στους πελάτες, να έχουν διαδραστική εμπειρία με το τηλεφωνικό κέντρο, μέσω φωνητικών μενού, χρησιμοποιώντας DTFM τόνους πλήκτρων και χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Επίσης το IVR σας επιτρέπει την ηχογράφηση των δικών σας ηχητικών κλιπ καλωσορίσματος και επιλογών.

Πως λειτουργεί ένα σύστημα IVR?

Στο Φωνητικό μενού επίλογων, οι καλούντες έχουν την δυνατότητα να κάνουν την επιλογή τους πατώντας τα ψηφιά που αντιστοιχούν στην κάθε επιλογή που τους δόθηκε. Το πάτημα  ενός ψηφίου στην τηλεφωνική συσκευή, αποστέλλει ένα DTFM τόνο στο τηλεφωνικό κέντρο όπου έπειτα επιλέγεται η αντίστοιχη λειτουργία / ανταπόκριση σύμφωνα με το ψηφίο που επελέγη.

Προτερήματα χρήσης IVR

Με την χρήση του φωνητικού μενού επιλογών IVR, επιχειρήσεις και τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης πελατών επωφελούνται με:

  • Λιγότερα λειτουργικά εξόδα– Μειώνοντας την ανάγκη ανθρώπινου δυναμικού – Ρεσεψιονιστ.
  • Καλύτερη εμπειρία πελατών– Κατενέμοντας τις εισερχόμενες κλήσεις στο υπεύθυνο τμήμα / γκρούπ εξυπηρέτησης ώστε ο πελάτης να πάρει την πληροφορία του άμεσα.
  • Αναβάθμιση εταιρικής εικόνας– μικρές επιχειρήσεις μπορούν να φαίνονται να έχουν μεγάλυτερο ανθρώπινο δυναμικό και έυρος
  • Η IPVoice διαθέτει επαγγελμάτικο σχεδιασμό και ηχογράφηση για φωνητικά μενού επιλογών απλοποιόντας την χρήση και ελαττώνοντας έξοδά σε τρίτους.
Queues – Ουρές αναμονής

Δρομολογήστε τις εισερχόμενες κλήσεις σε ουρές αναμονής κλήσεων.
Π.χ. Πωλήσεις – Λογιστήριο – Τεχνική υποστήριξη κ.α.
Κάθε ουρά κλήσεων μπορεί να πλαισιώνεται από συγκεκρίμενο προσωπικό εξυπηρέτησης. Οι πελάτες σε αναμονή τίθονται σε σειρά προτεραιότητας και εξυπηρετούνται, μόλις κάποιος εκπρόσωπος είναι διαθέσιμος. Κατα την διάρκεια αναμονής, οι πελάτες μπορούν να ακούνε μουσικές ή διαφημιστικά μηνυμάτα.

Μουσικές αναμονής

Το τηλεφωνικό σας κέντρο, είναι η πρώτη επαφή που έχουν οι πελάτες σας με την επιχείρηση σας. “Υποδεχτείτε” τους με ένα επαγγελματικό ηχητικό  μήνυμα σε συνδιασμό με μουσική αλλά και διαφημιστικά μηνύματα και κρατήστε τους ευχαριστημένους καθώς περιμένουν στην αναμονή με το music on hold.

Παραμετροποίηση

Δημιουργείστε τα δικά σας ηχητικά κλιπ μηνυμάτων – εισαγωγής,αναμονής, διαφημιστικών, καθώς και την μουσική επιλογής σας, ή διαφορετικά, αναλαμβάνουμε εμείς να πλαισιόσουμε σε επαγγελματικό επίπεδο τον σχεδιασμό των ηχητικών, μειώνοντας κόπο και χρόνο.

Κερδίστε τις εντυπώσεις και δείξτε τον επαγγελματισμό σας.

Μετατρέψτε το τηλεφωνικό κέντρο σας σε ένα δυνατό διαφημιστικό μέσο, διαφημίζοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Ηχητικά δείγματα

Μπορείτε να ακούσετε μερικά ηχητικά δείγματα από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις 

Ωράρια Λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου

Ορίστε την ώρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, σύμφωνα με το ωράριο λειτουργίας της επιχείρησης σας.

Κλήσεις εκτός ωραρίου λειτουργίας δρομολογούνται αυτόματα σε ηχητικά μηνύματα (ενημέρωσης για το ωράριο εξυπηρέτησης) και έπειτα είτε κλείνουν είτε απαντιούνται από τον αυτόματο τηλεφωνητή Voicemail.

Ηχογραφήστε εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις με τους πελάτες καθώς και ενδοεταιρικές συνομιλίες

Τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα IPVoice, αυτόματα μπορούν να ηχογραφήσουν όλες τις κλήσεις. Μόλις τελειώσει μία συνομιλία, μπορείτε να άμεσα να την αναπαράγετε μέσω του browser σας.
Βελτιώστε τις σχέσεις με τους πελάτες σας, εξετάζοντας την επικοινωνία των εργαζομένων σας.

Η ηχητική καταγραφή είναι απαραίτητο εργαλείο για ένα καλό τηλεφωνικό κέντρο

Αναλύστε τις ηχογραφήσεις για να:

  • Αξιολογήσετε και να βελτιώσετε την απόδοση των εργαζομένων
  • Δοκιμάσετε τις καλυτερες πρακτικές για υψηλή ποιότητα και απόδοση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

Συγκεντρώσετε πληροφορίες, έτσι ώστε να αποτελέσουν μέσο εκπαίδευσης, για σεμινάρια και νέους υπαλλήλους.

Άμεση πρόσβαση στις ηχογραφήσεις, από οπουδήποτε

Το μόνο που χρειάζεστε έιναι Η/Υ – Laptop, smartphone με πρόσβαση στο ίντερνετ.

Κατανοήστε τις ανάγκες των πελατών σας

Βασιζόμενοι σε προηγούμενες συναλλαγές με πελατες, οι υπαλλήλοι σας μπορούν να αναπτύξουν καύτερες δεξιότητες και να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσίων τηλεφωνικης εξυπηρέτησης.

Πριν γίνει η επόμενη κλήση σε πελάτη, ο υπάλληλος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, μπορεί να ανατρέξει στο ιστορίκο ηχογράφησης  προηγούμενης κλήσης και να αντλήσει σχετικές πληροφορίες που θα βοηθήσουν σε καλύτερη και στοχευμένη προσέγγιση.
Για παράδειγμα έαν ο εκπρόσωπος σας ανακαλύψε ότι σε προηγούμενη επικοινωνία, ο πελάτης απέρριψε μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, μπορεί να κάνει αντιπροσφορά, έκπτωση κ.α.

Fax to Email

Τα τηλεφωνικά κέντρα IPVoice λαμβάνουν τα εισερχόμενα fax και τα προωθούν στο email σας.
Δεν χρειάζεστε συσκευές fax ή έχτρα τηλεφωνικές γραμμές.

Προτερήματα λειτουργίας Fax to Email
  • Απομακρυσμένη πρόσβαση – λάβετε ή στείλετε fax από οπουδήποτε
  • Λιγότερα έξοδα – τέρμα σε συσκευές ή αναλώσιμα (χαρτί, μελάνι)
  • Λιγότερα πάγια – τέρμα στις έξτρα τηλεφωνικές γραμμές
  • Ιδιωτικότητα – Privacy – τέρμα στα αδιάκριτα μάτια στο fax, αποστολή εμπιστευτικών fax στο mail σας
  • Eco friendly – σκεφτείτε από πόσο χαρτί και μελάνι γλυτώσατε τον πλανήτη

Νέα